040 213 01 12

Copernica koppeling met ERP

Automatische synchronisatie gegevens (nieuwe) klanten en relaties

Dagelijks wordt in Copernica het actuele klantenbestand gesynchroniseerd. Gegevens van abonnees - die zich op de website aanmelden voor de nieuwsbrief - worden automatisch in de backoffice van het systeem geplaatst.

Mutaties in het ERP-systeem worden dagelijks als XML-bestand op een server geplaatst. Dit bestand wordt iedere ochtend verwerkt in Copernica. Via een opvolgactie krijgt de administratie van elke mutatie in Copernica bericht. De administratie bepaalt zelf hoe zij deze mutaties in het ERP-systeem verwerkt.

Resultaat

Automatisering van het beheer van de verzendlijsten levert tijdwinst op en is zeer efficiënt. De verzendlijsten in Copernica zijn daardoor altijd up-to-date. 

Oplossing: synchronisatie van Copernica-database met ERP-backoffice.

Beproefde oplossingen

Alleen vertellen wat we kunnen betekenen in websites, e-mailmarketing en webapplicaties is niet voldoende. Transparant als we zijn, gaan we graag een stap verder. We tonen onze effectieve, gestructureerde aanpak ook aan met beproefde, succesvolle cases voor opdrachtgevers. Laat u dus inspireren door de slimme, renderende oplossingen die we de afgelopen jaren ontwikkeld en gerealiseerd hebben.