040 213 01 12

De Luisterconsulent

Belgedrag consulenten registeren en vergoedingen uitbetalen

De Luisterconsulent is een betaalde telefoondienst waarmee mensen hun verhaal vertellen aan consulenten. Deze consulenten kunnen thuis inloggen in een webapplicatie die verbonden is met een Interactive Voice Recognition systeem. Deze applicatie houdt bij hoelang een consulent is ingelogd, hoeveel minuten hij met bellers spreekt en hoe lang de gesprekken duren. Het aantal belminuten bepaalt de vergoeding van de consulenten.

Resultaat

De webapplicatie bevat een online dashboard waarop consulenten in één oogopslag hun resultaten zien. Ook het management gebruikt dit dashboard als rapportagetool. Via Copernica worden de loonstroken naar de consulenten verstuurd. De webapplicatie verstuurt de betaalopdracht in xml naar de Rabobank.

Oplossing: koppeling van Interactive Voice Recognition, Copernica en maatwerk webapplicatie. 

Beproefde oplossingen

Alleen vertellen wat we kunnen betekenen in websites, e-mailmarketing en webapplicaties is niet voldoende. Transparant als we zijn, gaan we graag een stap verder. We tonen onze effectieve, gestructureerde aanpak ook aan met beproefde, succesvolle cases voor opdrachtgevers. Laat u dus inspireren door de slimme, renderende oplossingen die we de afgelopen jaren ontwikkeld en gerealiseerd hebben.