040 213 01 12

NTS-Group relatiedag

Geautomatiseerde crossmedia campagne

Relaties van de NTS-Group ontvingen per e-mail een gepersonaliseerde aankondiging van een event. In deze mail stond het verzoek om de datum vrij te houden. Later volgde een gedrukte uitnodiging, voorzien van unieke persoonlijke url (ook als QR-code). Op deze persoonlijke webpagina (ook mobiel) konden relaties hun komst bevestigen en verschillende voorkeuren aangeven, zoals dieet en overnachting. Alle communicatie verliep in de taal die aan het profiel van de relatie gekoppeld was.

Opvolgacties

  • E-mails als reactie op aanmeldingen of afmeldingen
  • Na 2 weken een automatische reminder per e-mail naar iedereen die nog niet had gereageerd
  • E-mail met nadere informatie en routebeschrijving als bijlage naar alle aangemelde profielen
  • SMS-bericht als reminder 1 dag voor het event
  • 3 dagen na het event een e-mail met persoonlijk bedankje en een link naar de online fotogallerij van het event

Resultaat

Automatisering van de processen leverde tijdwinst op, doordat de organisatoren van het event werden ontzorgd. De relaties ervoeren de contactmomenten als uitermate professioneel en persoonlijk. En deze  geautomatiseerde campagne leverde een hoge respons op.

Oplossing: geautomatiseerde campagne via DM, e-mail, website en sms.

Beproefde oplossingen

Alleen vertellen wat we kunnen betekenen in websites, e-mailmarketing en webapplicaties is niet voldoende. Transparant als we zijn, gaan we graag een stap verder. We tonen onze effectieve, gestructureerde aanpak ook aan met beproefde, succesvolle cases voor opdrachtgevers. Laat u dus inspireren door de slimme, renderende oplossingen die we de afgelopen jaren ontwikkeld en gerealiseerd hebben.